Majdnem a tóbanszólj hozzá

Döcögünk a Patrollal a somogyi halastavak mentén, a második fordulót rójuk a töltéseken. Fiatal réti sasokat keresünk, de az augusztusi kánikula durván eltompít. Egyszer csak a két tonna vas váratlanul megindul jobbra a tó felé! Hiába nyomom a féket csak csúszik bele a nádasba.

Mi a szar van??!!
 
Végül megáll a csúszás, a Patrol a hasán akad fenn. Mint a filmeken.
Taposom tovább a féket, Janne átmászik rajtam kissé ijedt arccal (11 éve ismerem, most láttam először ilyet rajta), persze ő ült az anyósülésen, ha befordulunk ő fúródik először az iszapba…
 
Gyorsan kikapja a felszerelést. Majd én is kipattanok. A magas vízállás miatt átáztak a töltések és egyszerűen beszakadt az autó alatt a gát, ahogy picit kitértem a nyomvályúból.
Hívok a faluból segítséget, jó óra múlva meg is jelenik egy…. markoló.
Az emberünk nem kezdő, tudja, hogy ilyen esetben kihúzni nem szerencsés (alánéztem: a difik, kormányösszekötők, laprugók mind mélyen a sárban…. nem úszta volna meg épen ha kiráncigálja egy traktor). Ehelyett a markoló kanalára köti a drótkötelet, másik végét a Patrol sarkára és egyszerűen kiemeli a gépet!
Hja, kiderült a halőr is így járt a múlt héten!
Hát, na kis izgalom a forgatás végére, de basszus, majdnem odalett minden cucc (Red és HD kamera majdnem a pontyok között...)
 
Sajnos a mentőakcióról videót izgatottságomban nem készítettem, de egy képet a mobillal legalább igen, hát... mellémentem az útnak.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszetfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr492260753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása