Lezárás8 hozzászólás

Akkor ez most egy érzékeny búcsú… 

A blog immár a 100,000-es látogatottságnál, a Facebook oldalt pedig immár  3000  5000 7000 8000-en lájkolták.

A film 2011-ben a legnépszerűbb magyar film lett a hazai mozikban. (Egy természetfilm, basszus, ez milyen már?!)
 
A televízióban is összesen közel egy millióan látták, az év végi premier pedig a nyolcadik legnézettebb magyar tv műsor volt aznap.
 
A filmet 28 hazai és nemzetközi filmfesztiválon díjazták.
 
A DVD-t elkapkodták. És még a kritikusoknak is bejött a film...
 
Ja, és persze a torrent oldalak egyik sztárja elég szép seed és peer számokkal
Meg mindenfajta városi legenda kezdett terjedni a filmről, ezeken különösen jókat mulatok.
 
Háááát… ha egy látnok ezt odasúgja a fülembe másfél éve, miközben a berekben lapulunk teknőspárzásra várva, akkor olyan hangosan röhögtem volna ki, hogy az összes páncélosnak elment volna a kedve a szextől (amúgy se jött össze a filmben).
 
Nos, annyit tudok csak írni:
 
KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!
 
Sokan kérdezik, miért nem folytatjuk rögtön, hiszen óriási az érdeklődés.
Valóban könnyű élet lenne, finanszírozó és téma is akad, de sosem izgatott a könnyebb út márpedig nemrég megtalált egy hatalmas kihívás.
Meg egyébként is van Magyarországon rajtam kívül sok más tehetséges természetfilmes, a VM megmutatta mekkora az igény, én csak örülök ha sok jó természetfilm készül.
 
Ám a Vad Magyarország sztori azért korántsem ér véget...
Nem titok, három olyan újabb kárpát-medencei történet is napirenden van, amely alaposan felkeltette a külföldi televíziós társaságok érdeklődését. Szóval, ha befejeztem a következő projektet 2014-ben, akkor jöhet a VM2!
 
Erről a mostani (floridai) forgatásról viszont angolul fogok írni egy másik blogon. Sajnos egyszerűen nincs időm két helyre blogolni, de ígérem sok videó és fotó is lesz ott, akik esetleg nem bírják a külhoni nyelvet. Szóval (szokás szerint) mocsár, aligátor és persze szúnyogok minden mennyiségben - a képernyő előtt ülőknek szerencsére csak virtuálisan a wildtales.net-en.
 
Itt pedig nem lesz több bejegyzés egy darabig, de amint újra magyar földön forog a kameránk, visszatérek.
 
Üdv mindenkinek, a kollégáknak pedig szép fényeket és sok szerencsét... és persze bőséges szúnyogriasztót!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszetfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr834046373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2012.02.02. 17:21:20

köszönjük az élményt (és a zalkodi tippet)!
jó munkát, sok kedvet és jó egészséget a továbbiakhoz!

MAti 2012.02.02. 20:03:16

Sok sikert, szép fényeket a következőhöz!

És ha eljön az ideje, visszavárjuk a csapatot kis hazánkba... :)

sarocker 2012.02.03. 10:42:48

És természetesen várva várjuk a legális (fizetős) HD minőségű letöltést!

fodorpeter 2012.02.13. 09:25:12

Én is köszönettel tartozom ezért az értékes filmért. Ez a bejegyzés burkoltan arra is céloz, hogy a beígért DVD utónyomás elmarad? Én már csak ilyen maradi vagyok, és szerettem volna némi utólagos támogatást is nyújtani az élményekért cserébe. Az online változat már valahogy nem mozgat, még a végén kalózkodni kell, amit egy Hollywood-i szenny esetén gondolkodás nélkül megteszek...
Azért nem keserű szám íze. Jó tanítás volt ez arra, hogy az igazi "online" változat a természetben van.
Köszönet és hála érte. Isten áldjon!

gém géza 2012.02.23. 16:27:45

Szerintem nem volt jó ötlet a torrentet kiemelni a bejegyzésben - én már épp megvettem volna az utánnyomott DVD-t, de annyira nem vagyok gazdag, hogy úgy is kiadjak rá 2000 forintot, hogy közben ingyen is meglehet :'((
Na majd megveszem valakinek ajándékba, hogy a támogatás azért meglegyen. De szerintem legalább utólag szedd ki a torrentes utalást a bejegyzésből, aki magától nem keres rá, ne épp miattad tegye.

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2012.02.23. 16:53:40

@gém géza: Igazad van, át is írtam, a lehetőségekhez képest. Köszi. :)

keletilovag 2012.04.05. 19:59:38

@zozocam: A sok dícsérő szó mellet azért szeretném megjegyezni hogy a fimet lassan egy éve nem sikerült megnéznem. A moziba nem volt jegy, a DVD elfogyott, fizetős letöltés mindenhol illegális oldalakon van. Az meg külön kibaszás hogy a youtuben németül fent van. Összefoglalva a fa..om tele van a Vad Magyarországgal de csak azért is megnézem, mert a magyar tehetségekről és hazánk állatvilágáról van szó. Remélem a sok krokodilos oroszlános majmos madárpókos fos (nem a film a szar hanem a téma) után ez igazi felüdülés lesz. Ma megrendeltem a DVD-t de jobb szerettem volna decemberben egy fizetős letöltést. Nem csak zenélni kell tudni hanem ki is kell állni a színpadra!!!! További magánvéleményem hogy szerintem Zoltán elvesztegeti a tehetségét Floridában, Európában hatalmas az igény az ilyen filmek után, és itt is vannak jó témák. Nagyot csak akkor lehet dobni ha az ember nem áll be a sorba, lásd VM

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2012.04.06. 22:50:38

@keletilovag: Köszi a hozzászólást, jót derültem. Persze amit írsz, az végül is tök jó, más szempontból persze (moziban nem volt jegy, elfogyott a DVD...).
A német és franci verziókat nem én raktam fel, a magyar meg addig nem lesz youtube-on, amíg a tv meg nem ismétli.
Gondoltam kárpótlásul a sok szívásért küldök neked DVD-t, de ha már megrendelted akkor mindegy...
Hát szívesebben forgatnék odahaza, a szívem szakad meg a somogyi dombokért, de erre a melóra előbb mondtam igent, mint hogy egy VM2-re esély lett volna.
Most már van, csak időm nincs rá, majd 2014-től. Várom. :)
Köszi még egyszer a hozzászólást, remélem a film tetszeni fog.
süti beállítások módosítása