Tengernyi tennivaló8 hozzászólás

 

Breaking news                                                                                                

Megjöttek a cuccok, végre... !!!

Bár még pár apróság hajózóban van, de holnap már a nagy kamerával fogunk forgatni!

Alig várjuk, hogy kipróbáljuk a bébit... És közben meg persze tengernyi a tennivaló, a természet nem kis késésben van, ezért úgy tűnik minden márciusra fog halmózodni. 

Közben elkezdtem írni pár bejegyzést , de alighanem csak a jövő hét végén lesznek kiposztolva. Ja, és még ígértem képeket a csáfordi erdőből...

Na, kérem, a tiloson épp ez a szám szólt, ezért hirtelen felindulásból alávágtam pár tavaszi tőzike képet, így a vasárnapi ebéd után. A film természetesen messze nem ez a stílus lesz, de addig is sok szerettel küldöm ezt a rövid tőzike funkyt:

 

Breaking news / 2

Megjött a faluba a gólyánk!! Annyira kedves volt látni, ahogy a hosszú út után felmérte a fészket és tétova mozdulatokkal elkezdett rendet rakni a tél által összekuszált gallyak között. 

Tengernyi lesz neki is a tennivaló, azt látom...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszetfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr771034128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sitkeiszabi · http://siti.blog.hu 2009.06.19. 21:11:59

Hello!
Most találtam meg a blogodat. Pont nekem való :)
Milyen kamerát vettetek? Pana HPX500? Milyen optikát használtok hozzá?

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2009.06.21. 00:11:01

@sitkeiszabi: Hello!
Olvastam a blogodon anno a kamera leírásokat, amikor épp vásárlásban voltunk...:)
A produkcióban 3 db kamera dolgozik, ezek egyike a a HPX500 illetve most tervezünk egy negyediket beszerezni.
Az optika ami a HPX500-hoz használunk egy 22X-es átfogású + kétszerezős Fujinon HD lencse. Eléggé szeretjük...:)
Most csak ennyi, mert épp most értünk vissza egy hosszú útról.

sitkeiszabi · http://siti.blog.hu 2009.06.21. 15:28:16

Azóta, mióta a blogomban írtam ( kb. azóta sem írtam semmit :) ) már volt alkalmam kipróbálni a HPX500-at, pontosabban 555-öt ha jól emlékszem. Meg a HPX300-at is, meg a nagyobbakat is.
Nem csodálom, hogy szeretitek azt az optikát. Nekem is fáj a szívem egy szép rajzolatú, jó tele obira. Az a gond, hogy a JVC-m csak 1/3"-os :( Vettem még egy SONY EX1-et is, de annak meg nem cserélhető az optikája. Na mindegy :)

Sok sikert a munkáitokhoz! Remélem egyszer összefutunk Pusztaszeren a fesztiválon. :)
Addig is TZSM-ékre várok, hogy hívjanak segíteni, de mindíg elfelejtik :D, holott tagja vagyok a T.hu-nak.

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2009.06.28. 17:09:51

@sitkeiszabi:
Pusztaszerre megpróbálok menni idén - ha már díjat is alapítottam ott...:)
Ott összefuthatunk akár.

sitkeiszabi · http://siti.blog.hu 2009.06.29. 20:18:32

Láttam a felajánlásodat. Szép gesztus.
Ott találkozunk! Minden jót!

sitkeiszabi · http://siti.blog.hu 2009.07.01. 21:49:14

Még valami:
Tudom hogy Pana P2-es kamerákat használtok, de ha gondoljátok szívesen segítek nektek ha kell.
Van SONY PMW-EX1, JVC GY-HD-110 és SONY HDR SR11 kamerám.

Rode Mikrofon 2010.02.10. 14:44:41

Örömmel láttam a kamerán a Rode szélfogót. Egy kicsit kevés információ, tapasztalat áramlott vissza hozzánk eddig a természetfilmes felhasználóktól. Nagy örömömre szolgálna, ha küldenétek visszajelzést a mikrofonról, melyet egy cikk formájában elhelyeznénk a Rode hivatalos magyar oldalán is. Nem írnám ide az email címem, de a www.rodemikrofon.hu kapcsolat menüpontjában megtalálsz minden elérhetőséget.

sitkeiszabi · http://siti.blog.hu 2010.02.11. 12:38:16

Nekem Rode Videomic van a Canon 5DmarkII-höz. Eddig tökéletesen működött. Csak jót tudok mondani róla.
Az EX1-hez most szeretnék venni egy NTG2, vagy NTG3 mikit. Ha meglesz, írok róla! :)
süti beállítások módosítása